مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 21:102023-08-31اقتصادي

دومین واسط پستی گیلان راه اندازی می شود


مدیرکل پست گیلان، با بیان اینکه 100 واسط پستی در سطح کشور فعال و یک مورد در گیلان فعالیت می کند، گفت: به زودی دومین واسط پستی استان را راه اندازی خواهیم کرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل پست گیلان، با بیان اینکه 100 واسط پستی در سطح کشور فعال و یک مورد در گیلان فعالیت می کند، گفت: به زودی دومین واسط پستی استان را راه اندازی خواهیم کرد.

محمدحسین هوشنگی امروز در همایش تکنیک های رشد کسب و کار آنلاین با تکیه بر خدمات پست که در مرکز فنی و حرفه ای رشت برگزار شد، با بیان اینکه گیلان می تواند مرکز تجارت الکترونیک کشور باشد، اظهار کرد: اداره کل پست گیلان در این راستا گام های خوبی برداشته و زیرساخت های لازم را احداث و یا تکمیل کرده است.

وی تبدیل شدن گیلان به مرکز تجارت الکترونیک کشور را نیازمند تجهیزات و زیرساخت های فناورانه دانست و افزود: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین اپراتور پستی کشور روزانه یک میلیون مرسوله را جابجا می کند.

مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه شرکت ملی پست بیش از 1100 دفتر اصلی و 8000 نمایندگی و 15 هزار کارمند و 15 هزار پیمانکار و 1500 دستگاه ناوگان حمل و نقل موتوری و خودرویی سبک و سنگین دارد، گفت: زیرساخت های خدمات نوین پستی و تجارت الکترونیک در کشور و استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین واسط پستی گیلان راه اندازی می شود

دومین واسط پستی گیلان راه اندازی می شود